جادوی رنگ ها

اگر می خواهید خونه یا اتاقتان رو رنگ کنید   نمی دونین چه رنگی بزنین بهتره یا چه رنگی را برای وسایلتان انتخاب کنین این مطلب رو بخونین تا بهتر بتونین در انتخاب رنگ مناسب تصمیم بگیرین.

آبی: اگر می خواهید سر میز غدا کم بخورید یا رژیم دارید از بشقاب و رومیزی آبی استفاده کنید چون رنگ ابی اشتها را می کند.

نارنجی:اگر بی حال و بی حوصله اید رنگ نارنجی را انتخاب کنید.هنگام استحمام از حوله نارنجی استفاده کنید.رنگ نارنجی شما رو به حوصله میاره.

زرد:اگر افسرده هستید لباس زرد بپوشید و غذا های زرد رنگی بخورید سعی کنید وسایلتان را زرد انتخاب کنید رنگ زرد سطح انرژی را بالا می برد و مانع افسردگی میشود

بنفش(یاسمنی) : اگر کم خوابید وسایل اتاق خود را به رنگ بنفش در اورید.رنگ بنفش ارامش دهنده و خواب اور است.

(رنگ اتاق خودم به این رنگه خیلی هم شیک شده)

 

[ جمعه 6 دی 1392برچسب:, ] [ 1:45 ] [ پریسا ] [ ]
تست آجیل شناسی

پسته::فردی هستید که همواره در جستجوی حقیقت است و از قوه درک خوبی بر خوردار هستید ادمی مثبت اندیش و خوشبین هستیدکه فقط خوبی ها را در دیگران می بینید ،با حقیقت زندگی می کنید و نظریات روشنگرانه خود را با دیگران در میان می گذارید ضمن انکه به راحتی قادر هستید با افکار نو و جدید مواجه هستید .

بادام::به خوبی قادر هستید از نیروی روانی خود بهره ببرید و به اتکای الهامات درونی خود جلو می روید .فردی دلسوز،مهربان؛باجسور ،به باک در عین حال متوضع هستید میزان تحمل صبوری شما متعادل  و عادی می باشد در مواج با مشکلات و مسائل ناگهانی،خیلی خوب برخورد می کنید مطمئن باشید اگر این خصلت را در خود تقویت کنید کلید سختی ها در دست شماست.

فندوق::شما تا حدودی صبور و متحمل می باشید اما گاهی این احساس خود را از دست می دهید شما به سختی می توانید نطریات و انتقاداتی که از شما می شود پذیرا باشید .روحیه نسبتا شکاک و بدبین دارید.به دنبال انجام کارهای راحت و در عین حال پر از تفریح هستید و شما دارا ی شخصیت شیرین هستید.ولی از نظر دیگران کمی لوس هستید.

بادام هندی::راحت طلب و تنوع طلب هستید.اعتماد به نفس کمی دارید در کارهای خویش چندان پیگیر نیستید.ممکن است بسیار حساس و زود رنج باشید و خیلی زود به خشم میایید وعصبی می شوید شما باید با افراد اشنا و دوستان و همکاران فعالیت مشترکی داشته باشید همچنین نباید به قابلیت های دوستان خود بی اعتنا باشید.

 

[ جمعه 6 دی 1392برچسب:, ] [ 1:8 ] [ پریسا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه